Το διάγραμμα KWLH συναντάται σε όλες τις φάσεις του μαθησιακού σχεδιασμού σύμφωνα με τον νέο Οδηγό Εκπαιδευτικού. Μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της διαμορφωτικής αξιολόγησης. Οι στήλες του συμπληρώνονται σταδιακά όσο προχωρά η υλοποίηση του προγράμματος & τα παιδιά επανέρχονται σε αυτό σε όλες τις φάσεις για να το συμπληρώσουν: "Τα παιδιά εμπλέκονται σε μεταγνωστικές διεργασίες, καθώς συμπληρώνοντας τις στήλες του διαγράμματος αναγνωρίζουν τις ανάγκες μάθησης με βάση τα μαθησιακά κενά που εντοπίζουν ως προς την ειδική θεματική, εκτιμώντας σε κάθε φάση τον τρόπο που δραστηριοποιήθηκαν για την επίτευξη των ζητούμενων από διδακτικό σενάριο στόχων. Παράλληλα, εμπλέκονται σε διαδικασίες αυτοαξιολόγησης-ετεροαξιολόγησης, καθώς αξιολογούν την καταλληλότητα και την αποτελεσματικότητα των επιλογών τους."
Μπορείτε να βρείτε εδώ ένα έντυπο για το διάγραμμα KWLH.
Βιβλιογραφία:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου