Σελίδες

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024

Ημερολόγιο Νοεμβρίου '24

Φορτωμένος με ονομαστικές γιορτές καταφτάνει ο Νοέμβριος, αλλά και σημαντικές Ημέρες για τα παιδιά! Σημειώνω παρακάτω κάποιες πολύ σημαντικές:

18 Νοεμβρίου: Ευρωπαϊκή Ημέρα για την προστασία των παιδιών από την σεξουαλική εκμετάλλευση και τη σεξουαλική κακοποίηση.

19 Νοεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα ενάντια στην κακοποίηση των παιδιών.

20 Νοεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα των παιδιών.

Παρακάτω ακολουθεί το διαδραστικό ημερολόγιο του Νοεμβρίου. Πατώντας πάνω στις εικόνες μεταφέρεστε σε προτεινόμενο υλικό για κάθε σημαντική ημέρα του Νοεμβρίου, αλλά και για το φθινόπωρο. Από εδώ μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε εκτυπώσιμο αρχείο pdf (ιδανικά εκτυπώνουμε σε Α3) για χρήση στις ρουτίνες της τάξης του Νηπιαγωγείου.



Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2024

Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού: "Ο Ηλίας στο χωριό του μπάρμπα Ευρούλη"

 Πλησιάζοντας η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης (31 Οκτωβρίου), μπορεί να γίνει προσπάθεια προσέγγισης των εννοιών του υπερκαταναλωτισμού και της αποταμίευσης στο Νηπιαγωγείο μέσω του παραμυθιού της κ. Άννας Κόνδη "Ο Ηλίας στο χωριό του μπάρμπα Ευρούλη". Το παραμύθι διατίθεται ελεύθερα στο διαδίκτυο από τις εκδόσεις Σαΐτα, αλλά μπορείτε να έχετε πρόσβαση σ' αυτό και από εδώ. Αφού διαβάστε την ιστορία, μπορείτε να περιηγηθείτε στην παρακάτω συλλογή διαδραστικών παιχνιδιών...

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

Χρώματα-Ζωγραφική

 Στην προσπάθεια να προσεγγίσουμε την πολυδιάστατη θεματική των χρωμάτων & της ζωγραφικής στο Νηπιαγωγείο, δημιούργησα το παρακάτω ψηφιακό υλικό. Στην πρώτη παρουσίαση θα βρείτε μια πολύ απλή ιστορική αναδρομή της ζωγραφικής για τα νήπια. Δεν περιλαμβάνονται ιστορικά στοιχεία, αλλά μόνο αντιπροσωπευτικά δείγματα της κάθε εποχής. (Κάποια από τα εκθέματα έχουν μετατραπεί σε παζλ, ώστε να παιχτούν στον Η/Υ ή/και τον διαδραστικό πίνακα.)

 
Στην συνέχεια, παραθέτω έναν πίνακα διπλής εισόδου με τα βασικά και τα συμπληρωματικά χρώματα. Αφού, λοιπόν, πειραματιστούμε με τις μπογιές κι οι μικροί μαθητές παρατηρήσουν, μπορούμε να αξιολογήσουμε τις γνώσεις τους παίζοντας με τον παρακάτω πίνακα. 


Κάνοντας κλικ πάνω στην εικόνα, θα μπορέσετε να αποθηκεύσετε αντίγραφο από το Μενού Αρχείο & Δημιουργία αντιγράφου. Για να παίξουμε το παιχνίδι στον Η/Υ ή/και τον διαδραστικό πίνακα της τάξης, ανοίγουμε την διαφάνεια με ένα πρόγραμμα παρουσίασεων σε λειτουργία επεξεργασίας (ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΧΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ) κι οι μαθητές "σέρνουν & αφήνουν" τα χρώματα στην σωστή θέση. Εναλλακτικά, η διαφάνεια μπορεί να εκτυπωθεί και να χρησιμοποιηθεί με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλ. εκτυπώνουμε και κόβουμε τα χρώματα σε χαρτόνι & τα παιδιά πρέπει να τα τοποθετήσουν στην σωστή θέση του πίνακα.
Παρακάτω θα βρείτε αρχείο pdf που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εποπτικό υλικό για παιχνίδια γλώσσας. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει γλωσσικές εκφράσεις και γνωμικά, στο δεύτερο θα βρείτε τα χρώματα σε ζεύγη ώστε να προτρέψουμε τους μικρούς μαθητές να πουν σωστά την σύνθετη λέξη που δημιουργείται.  Συζητάμε ποιος μπορεί να φοράει τέτοιο χρώμα ρούχα, π.χ. κάποια ομάδα. Έναυσμα για την επόμενη θεματική των σημαιών μπορεί να αποτελέσει ο συνδυασμός "ασπρογάλανο"... Εναλλακτικά, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις διαφάνειες του δεύτερου μέρους σε κινητικό παιχνίδι, όπου τα παιδιά πρέπει να ακουμπήσουν και τα δυο χρώματα που εμφανίζονται κάθε φορά. Στο παράρτημα υπάρχουν κάποια ενδεικτικά φύλλα εργασίας.  Στο αρχείο μπορείτε να έχετε ελεύθερη πρόσβαση από εδώ.
Επιπλέον, πατώντας πάνω στην εικόνα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε πίνακα με τα ονόματα των χρωμάτων. Ιδανικά μπορεί να εκτυπωθεί σε χαρτί μεγέθους Α3. Μπορείτε να εκτυπώσετε τον πίνακα δύο φορές για να κόψετε τις κινητές καρτέλες των ονομάτων. 

Ιδέα για ανάμειξη χρωμάτων: Σε σακουλάκι που κλείνει αεροστεγώς τοποθετούμε τα τρία βασικά χρώματα, κόκκινο, μπλε και κίτρινο, στερεώνουμε το σακουλάκι στο τραπέζι με ταινία και αφήνουμε τους μικρούς μαθητές να πειραματιστούν με τις "μαγικές" αναμείξεις των χρωμάτων και να οδηγηθούν στα δικά τους συμπεράσματα.

Ιδέα για παιχνίδι: Πλαστικοποιούμε κύκλους σε διάφορα χρώματα που μπορούν να συνδυαστούν με τα χρώματα συνδετήρων. Καλούμε τους μικρούς μαθητές να ταιριάξουν τους συνδετήρες με τον κύκλο που έχει το ίδιο χρώμα.


Πρόταση για τραγούδι: Μπορείτε να δείτε εδώ...










Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024

Ημερολόγιο Οκτωβρίου '24

 Στην παρακάτω παρουσίαση θα βρείτε το ημερολόγιο για τον μήνα Οκτώβριο. Συμπεριλαμβάνει κάποιες από τις παγκόσμιες ημέρες στις οποίες μπορούμε να αναφερθούμε στο Νηπιαγωγείο. Οι εικόνες του ημερολογίου αποτελούν ενεργούς υπερσυνδέσμους προς προτεινόμενο υλικό για τις αντίστοιχες παγκόσμιες ημέρες. Από εδώ μπορείτε να αποθηκεύσετε ένα δικό σας αντίγραφο & είτε να το εκτυπώσετε για χρήση στις ρουτίνες της τάξης είτε να χρησιμοποιήσετε το αρχείο ppt ως "οδηγό" για πρόσβαση στο υλικό των παγκόσμιων ημερών που θέλετε να ασχοληθείτε στην τάξη σας. 

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

Παιχνίδι μνήμης (από "Το μικρό Κοάλα Στον παιδικό σταθμό")

Ημέρες προσαρμογής αυτές που διανύουμε και προσπαθούμε με όποιους τρόπους εφευρίσκει ο καθένας να κάνουμε τους μικρούς μαθητές να αισθανθούν οικεία στον χώρο του Νηπιαγωγείου (ή/και του Παιδικού Σταθμού). Κυριαρχούν οι δραστηριότητες γνωριμίας των νέων μελών της ομάδας, αλλά και γνωριμίας με τον χώρο του νέου σχολείου. Για τα σχολεία που στερούνται υλικού όπως κάποια παραμύθια για την αρχή της σχολικής χρονιάς, παραθέτω κι εδώ το βιβλίο των εκδόσεων Παπαδόπουλος "Το μικρό Κοάλα Στον παιδικό σταθμό" και το συνοδεύω με ένα πολύ απλό παιχνίδι μνήμης που θα βρείτε παρακάτω:

Tip: Η παρουσίαση, εκτός από παιχνίδι μνήμης, μπορεί να μας βοηθήσει να προτρέψουμε τους μικρούς μαθητές να μας δείξουν που βρίσκονται τα αντίστοιχα εικονιζόμενα αντικείμενα στην δική μας τάξη, καθώς και να υπενθυμίσουμε/μάθουμε τον τρόπο που παίζουμε με αυτά.

Η ελληνική αλφαβήτα (πεζά & κεφαλαία)

Πολλά παιχνίδια πρόκειται να παίξουμε στην αρχή της σχολικής χρονιάς με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων των νηπίων, με Προσδοκώμενο Μαθησιακό Αποτέλεσμα να αναγνωρίζουν γράμματα. Έχω δημιουργήσει δύο αρχεία pdf με την ελληνική αλφαβήτα που μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, εκμεταλλευόμενοι και τις ιδιότητες εκτύπωσης ενός αρχείου pdf, που δίνει την δυνατότητα η κάθε σελίδα να εκτυπωθεί είτε σε Α4, είτε σε μικρότερο είτε σε μεγαλύτερο μέγεθος χρησιμοποιώντας πάντα το ίδιο αρχείο. 

  • Το ελληνικό αλφάβητο με πεζά γράμματα μπορείτε να το βρείτε εδώ.
  • Το ελληνικό αλφάβητο με κεφαλαία γράμματα μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Μερικές ιδέες για την χρήση των παραπάνω αρχείων προτείνω παρακάτω:
  • Εκτυπώνουμε τα κεφαλαία αρχικά γράμματα των ονομάτων των παιδιών, διακοσμούμε το γράμμα με όποια τεχνική εικαστικών μας αρέσει και το χρησιμοποιούμε ως εξώφυλλο του φακέλου του νηπίου ή του φακέλου της δανειστικής βιβλιοθήκης.
  • Εκτυπώνουμε τα γράμματα σε χαρτονάκι & στο μέγεθος που εξυπηρετεί τις ανάγκες μας και τα χρησιμοποιούμε ως στένσιλ.
  • Εκτυπώνουμε επιλεκτικά κάποια από τα γράμματα για να "γράψουμε" λέξεις σαν πανό και να διακοσμήσουμε την τάξη μας ή να στείλουμε κάποιο μήνυμα...

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024

Διδακτική αξιοποίηση οικολογικής ιστορίας & κουίζ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί παρακάτω μπορείτε να βρείτε την οικολογική ιστορία για παιδιά του ΚΠΕ Καλαμάτας, 

Ένα παράξενο ταξίδι!

Συνοδεύεται από κουίζ για τους μικρούς μας μαθητές. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Εργαστήρι Δεξιοτήτων "Φροντίζω το περιβάλλον". Κάντε κλικ στην εικόνα για να  μπορέσετε να κατεβάσετε την παρουσίαση και να την χρησιμοποιήσετε ως κουίζ σε Προβολή Παρουσίασης, ώστε να λειτουργήσουν οι μεταβάσεις στην επιβράβευση & την επαναπροσπάθεια.



Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Ιδέες για διακόσμηση αναμνηστικής τσάντας

Αφού έχουμε μετρήσει τις διαστάσεις της χάρτινης τσάντας & φυσικά γνωρίζουμε των αριθμό των νηπίων της τάξης μας, σχεδιάζουμε ορθογώνια πλαίσια στο κατάλληλο μέγεθος, ώστε να καλυφθεί η τσάντα. Μοιράζουμε τα πλαίσια στα νήπια & τα προτρέπουμε να γράψουν το όνομά τους & να διακοσμήσουν το πλαίσιο με κάποιο μοτίβο! (Εγώ έδωσα στους μαθητές 4 κενά πλαίσια & μαζί τους έγινε η επιλογή της καλύτερης προσπάθειας για να τοποθετηθεί στην αναμνηστική τσάντα). Στη συνέχεια συνθέτουμε τα πλαίσια των ονομάτων -στο παράδειγμα έχουν τοποθετηθεί αλφαβητικά- και αναπαράγουμε έγχρωμα για όλες τις τσάντες...

Tip: Αν ο αριθμός των νηπίων είναι μικρός, θα μπορούσε να προστεθεί το όνομα της/του νηπιαγωγού στο κέντρο, ίσως σε μεγαλύτερο πλαίσιο.


Με την βοήθεια των ΤΠΕ μπορούμε να δημιουργήσουμε το σταυρόλεξο των ονομάτων της τάξης μας. Αφού το δημιουργήσουμε με την βοήθεια της διαδικτυακής εφαρμογής crosswordlabs, το εκτυπώνουμε στο μέγεθος της τσάντας (συνήθως Α3). Λύνουμε το σταυρόλεξο στην ολομέλεια, διαβάζοντας τον κάθε ορισμό & προσπαθώντας να βρούμε το σωστό. Το φύλλο του σταυρόλεξου περνά από όλα τα νήπια, καθώς το καθένα πρέπει να γράψει το όνομά του στη σωστή θέση. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν λεπτοί μαρκαδόροι σε ζωηρά χρώματα για να πετύχουμε πιο ευχάριστο αποτέλεσμα! Τέλος, αναπαράγουμε το λυμένο σταυρόλεξο για όλες τις τσάντες.


 

Παρασκευή 24 Μαΐου 2024

Τα θαλασσοπούλια

 Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια παρουσίαση με πληροφορίες για τα θαλασσοπούλια στις ελληνικές θάλασσες. Περιλαμβάνει γλωσσοδέτη, φύλλα εργασίας, κ.α.. Ακολουθούν διαδραστικά παιχνίδια, όπως παζλ & παιχνίδι μνήμης...

 
Εδώ μπορείτε να παίξετε παζλ...
preview15piece

Κι εδώ ένα παιχνίδι μνήμης...

Κυριακή 3 Μαρτίου 2024

Απόκριες (υποστηρικτικό υλικό)

Κάνοντας κλικ πάνω στους συνδέσμους μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε συλλογές εκτυπώσιμου αποκριάτικου υλικού που έχει "συσσωρευθεί" στο αρχείο μου τα τελευταία 20 χρόνια! Πρόκειται για υλικό που ήταν αναρτημένο ελεύθερα σε ξένους και ελληνικούς εκπαιδευτικούς ιστοτόπους και τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Το υλικό δημοσιεύεται για εκπαιδευτικό σκοπό στην τάξη του Νηπιαγωγείου.
Εδώ θα βρείτε εκτυπώσιμες καρτέλες-κλόουν για την δημιουργία παιχνιδιού ταύτισης λέξεων. Εκτυπώνετε διπλάσιες καρτέλες από τα παιδιά, έτσι ώστε να έχετε δύο όμοιες καρτέλες για το καθένα. Στο πίσω μέρος της καρτέλας-κλόουν γράφετε λέξεις σχετικές με τις Απόκριες και πλαστικοποιείτε. Κάθε παιδί πρέπει να εντοπίσει την καρτέλα που γράφει την ίδια λέξη με την λέξη της καρτέλας που κρατάει. (Η ιδέα είναι της κ. Σάσας Καραγιαννίδου-Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τευχ. 73).

Και για να μην ξεχνάμε το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών, εδώ υπάρχει ένα αποκριάτικο φύλλο εργασίας για την ρουτίνα σκέψης: Χρώμα, Σύμβολο, Εικόνα.

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

Μαγνητισμός

Θεματικό Πεδίο και Θεματική Ενότητα: Γ. ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Γ.2 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 
Θεματικές Υποενότητες: Γ.2.2 Ύλη και Φαινόμενα iii. Δυνάμεις και φυσικά φαινόμενα 
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα: Δεξιότητες:  
  • Να μελετούν απλά φυσικά φαινόμενα (..., μαγνητισμός, ...) (iii). 
  • Να ανακαλύπτουν την ελκτική μαγνητική ιδιότητα μεταξύ των μαγνητών και μεταξύ μαγνητιζόμενων υλικών (iii). 
  • Να ομαδοποιούν τα υλικά με κριτήριο αν μαγνητίζονται ή όχι (iii). 
  • Να ανακαλύπτουν την απωστική ιδιότητα μεταξύ των πόλων (iii). 
  • Να διατυπώνουν προβλέψεις για διάφορα απλά φυσικά φαινόμενα και τις επιπτώσεις τους και να διαμορφώνουν μοντέλα με βάση τις παρατηρήσεις τους (iii). 
Ενδεικτικές Δραστηριότητες: Αφού διατυπώσουν τις αρχικές ιδέες τους για τους μαγνήτες, σε ομάδες πειραματίζονται με διάφορα αντικείμενα, μεταξύ των οποίων και μαγνήτες σε διάφορα μεγέθη, για να απαντήσουν σε ερωτήματα που έχουν θέσει: 
α) ποια αντικείμενα έλκει ο μαγνήτης και από τι είναι φτιαγμένα, 
β) πόσα αντικείμενα (π.χ. συνδετήρες) μπορεί να τραβήξει ο κάθε μαγνήτης, 
γ) μπορεί να τραβήξει τα αντικείμενα μέσα στο νερό ή πάνω σε ένα χαρτί, 
δ) τι θα γίνει εάν πλησιάσουν δύο μαγνήτες τα διαφορετικά άκρα τους (π.χ. κρατούν το σχοινί από το οποίο έχουν κρεμάσει τον κάθε μαγνήτη και φέρνουν κοντά τα δύο σχοινιά, δοκιμάζοντας την επαφή των διαφορετικών πόλων), 
ε) τι θα γίνει εάν κόψουμε τον μαγνήτη σε δύο κομμάτια; Η κάθε ομάδα αποτυπώνει όπως μπορεί και παρουσιάζει τα συμπεράσματά της για τα αντικείμενα που έλκονται από τους μαγνήτες, το μαγνητικό πεδίο και τους μαγνητικούς πόλους. 
 
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Πεντέρη, Ε., Χλαπάνα, Ε., Μέλλιου, Κ., Φιλιππίδη, Α., & Μαρινάτου, Θ. (2022). Πρόγραμμα Σπουδών Για την Προσχολική Εκπαίδευση – Διευρυμένη Εκδοχή (2η Έκδοση, 2022 ΙΕΠ). Στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» του ΙΕΠ με MIS 5035542.

Υποστηρικτικό υλικό στην προσπάθεια της εκπαιδευτικού να επιτύχει τα παραπάνω μαθησιακά αποτελέσματα θα βρείτε παρακάτω:
  • Βίντεο για την εισαγωγή του θέματος: Το βίντεο δημιουργήθηκε με το Clipchamp, προκειμένου να βοηθήσει τους μαθητές νηπιακής ηλικίας να εισαχθούν στην έννοια του μαγνητισμού. Η ιδέα προέρχεται από το περιοδικό "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο" (τευχ.65) και τα πνευματικά δικαιώματα αυτής ανήκουν στην κ. Βαρσάμου Άννα:
  • Δραστηριότητα για εργασία σε ομάδες: Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την παρουσίαση.
  • Παρουσίαση με δραστηριότητες (πρόκειται για μετάφραση συνοδευτικού φυλλαδίου από σετ μαγνητών που κυκλοφορεί στο εμπόριο)

  • Βίντεο να μάθουμε τον τρόπο που λειτουργούν οι μαγνήτες από Noesis Science Center
  • ΠροσομοίωσηΜαγνήτης και Πυξίδα από το Phet.
  • ΠαρουσίασηΠόσο καλά γνωρίζω τους μαγνήτες από την εκπαιδευτικό Παπαδοπούλου Ελένη.
  • Φύλλα εργασίας: Κάντε κλικ εδώ για να έχετε πρόσβαση σε τρία φύλλα εργασίας σχετικά με τους μαγνήτες.
  • Χειροτεχνία: Χρησιμοποιούμε έναν λαβύρινθό της αρεσκίας μας, ιδανικά θα μπορούσε να σχεδιαστεί από τα ίδια τα παιδιά. Κολλάμε τον λαβύρινθο σε χάρτινο πιάτο & τον φιλοτεχνούμε ανάλογα με τα γούστα και τον χρόνο που έχουμε στη διάθεση μας. Στο κινητό κομμάτι του παιχνιδιού μας συρράπτουμε δύο-τρία συρματάκια συρραπτικού. Μένει να κολλήσουμε έναν μαγνήτη σε ένα γλωσσοπίεστρο και να ξεκινήσουμε το παιχνίδι! Δείτε ένα παράδειγμα στο παρακάτω βίντεο (ο λαβύρινθος προέρχεται από τα test της Άλκηστις): 

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

Δημιούργησε το δικό σου ψηφιακό μουσείο!

Παρακάτω θα βρείτε μια πρότυπή παρουσίαση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε το δικό σας ψηφιακό μουσείο! Από εδώ και από το μενού "Αρχείο" μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας αντίγραφο ή να κάνετε λήψη μιας παρουσίασης PowerPoint και να την επεξεργαστείτε! Κάντε την επιλογή του θέματός σας (π.χ. ήρωες, δεινόσαυροι, λουλούδια, οποιαδήποτε θεματική με την οποία μπορεί να ασχολήστε), βρείτε τα έργα που θέλετε να εκθέσετε (προσοχή στα πνευματικά δικαιώματα!) και τοποθετήστε τις εικόνες στις διαθέσιμες προθήκες, προσθέτωντας και μια μικρή περιγραφή...

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024

Ποδηλάτες

 Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια συλλογή από πίνακες ζωγραφικής του Αλέκου Φασιανού με θέμα τον ποδηλάτη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά στην υποθεματική κυκλοφοριακής αγωγής: "Εγώ και το ποδήλατό μου". Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να δείτε την παρουσίαση...



Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

Παραμύθι: "Ένα ταιριαστό ζευγάρι" (μια πρόταση γνωριμίας με την Μηχανική)

Παρακάτω θα βρείτε μια πρωτότυπη ιστορία από το ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ λογοτεχνικών κειμένων για το νηπιαγωγείο της Ντίνας Χατζηνικολάου για την βίδα & το κατσαβίδι! Με έναν ευχάριστο τρόπο εισάγουμε τους μικρούς μαθητές στην έννοια της μηχανικής (Το Ε από το Engineering του STEM).
   
 Αφού μελετήσατε τα εργαλεία του μάστορα, δοκιμάστε να παίξετε το παρακάτω παιχνίδι με τα ονόματα των εργαλείων: